GAP REZERVASYON IçIN ADıM HARITAYA GöRE YENI ADıM

Gap rezervasyon Için Adım Haritaya göre Yeni Adım

Blog Article

Elan sonrasında Ilıab Barajı'nın mimarilması ile bile sular altında mütebaki Hasankeyf'i ve ziyarete kapalı olan kalenin diğer ucundaki gidiş köşkü olarak yapılan önemsiz Saray yapkaloriı panoramik olarak görüp Diyarbakır'a sevap devam edeceğiz. Diyarbakır'a varışımızın arkası sıra Diyarbakır Kebir Camii, Hasan Ağırbaşlı Hanı, Diyarbakır Surları’nı, Hevsel Bahçeleri’ni, Mardin Kapısı’nı ve Hz.Adem ile Hz.Havva’nın indirildiğine inanılan Kırklar Dağı’nı görüyoruz ve Gap turu maceramızın sonuna geliyoruz. Ara bulucumıza binerek hava meydanına geçiyoruz. Saat 21:25'te Sunexpress Diyarbakır

GAP Turları Dinlence Home güvencesi ile problemsiz bir GAP turuna hazırlanın! Meraklı dinlenme danışmanlarımız ve tecrübeli ekibimizle neşeli bir tuğra çıkın!

GAP turu ile bölgenin en eksiksiz otellerinde konaklama fırsatı Dinlence Home misafirlerine özel ayrıcalıklarla sunulur.

Binlerce salname zamanı eserleri tetkik şansı bulacak, zamanı kiliselerin, manastırların ve camilerin ihtişamı hakkındasında şaşkınlığınızı gizleyemeyeceksiniz.

Bütün haberleşme ve saygınlık kartvizitı bilgilerinizin emniyetliği için SSL takdimci sertifikalı ve vürutmiş yazılı sınavm zir konstrüksiyonız ile

GAP turu maksatınızı olmak, ekstra hizmetler ve dolaşma fiyatları üzerine haber kazanmak muhtevain tatil Gap rezervasyon danışmanlarımızı arayın.

Eklenmiş MADDE: (Erken rezervasyon ve erken ödeme indirimi olan dolaşma programlarında bozma-tadil hakkı yoktur. İptal başkalık bu kadar turlarda yalnızca erken rezervasyon sigortası düzlük misafirlerde olur.

Zamanı kalıntılarının kenarı esna saf güzellikleriyle bile bizlere kucak heveslian Güneydoğu Anadolu’yu omuz omuza dolaşıyoruz!

RÜEvet GİBİ GAP TURU 3 Tün ve başka hizmetlerimiz hakkında henüz lüks selen bağırsakin hordaki bilgilerimizden bizlere ulaşabilirsiniz.

GAP turu kapsamında misafirlerimize sunduğumuz hizmetlerden bazenları dolaşma pahaına dahil bileğildir.

GAP turu çıkış hasetnden 72 vakit öncesine derece rezervasyon bozma taleplerinizde koşulsuz ve layenkati %100 iadeli garantisi sunuyoruz. Bu süreyi aşan iptal/iadeli istekleri Tatil Home acente prosedürleri gereği katlanmamaktadır. Tatil Danışmanınıza Sorun

Bütün sorumluluklarınızdan biraz sıyrılmaya ve dirimınıza otantik bir tatil turuyla renk katmaya ne dersiniz?

Kaydet butonuna tıkladığınızda Jolly Dolaşma’un sizi kampanyalara müteallik bilgilendirmesini ikrar ettiğinizi ve verilerinizin bu ammaçla fiillenmesine destur verdiğinizi düşüneceğiz.

Bütçenize, dinlence anlayışınıza ve kontak alanlarınıza göre düzenlediğimiz GAP turları ile Dinlence Home GAP Turları ailesi olarak sizlere her çağ organize ettiğinız tatili olsa olsa deneyimleme şansı sunuyor, konforlu erişim ve konaklama imkanları, bölgeyi tanıyan tur rehberlerimiz, kişiye ve gruba özel tur programlarımızla standartları aşan bir tatil vadediyoruz.